انواع سیلیس و کاربرد آن ها
نوشته شده توسط : admin

انواع سیلیس در طبیعت وجود دارد که هریک از این سیلیس ها از کاربرد خاصی برخوردار می باشند و می توان به صورت خرید مستقیم برای تهیه آن ها اقدام کرد. تنوع در انواع سیلیس سبب شده تا بتوان با توجه به نیاز و نوع کاربری این محصولات را خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. از جمله سیلیس های موجود در طبیعت شامل سنگ کوارتز، شن و ماسه و فیلینت می باشد. هریک از این سیلیس ها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند و به همین جهت پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان است.

به طور مثال کوارتز پایدارترین نوع از سیلیس است که دارای سختی بسیار بالایی است. همچنین شن و ماسه از انواع سنگ های رسوبی کوارتز است که در طبیعت خرد می شود و توسط مواد دیگری همچون خاک رس، اکسید آهن و آهک به یکدیگر می چسبد. فیلیت نیز ماده ای است که از ریزترین بلورهای کوارتز می باشد و از ترکیب آن با آب، کربنات کلسیم و آب ایجاد می شود. این ماده از انحلال اسکلت سیلسی موجودات اسفنجی که در دریاها وجود دارند، به دست خواهد آمد.

کاربرد انواع سیلیس

انواع سیلیس در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله کاربرد های این ماده معدنی می توان به استفاده برای بسته بندی انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها، تولید انرژی، استفاده در صنایع خودروسازی، لوازم ورزشی، صنعت ساختمان سازی و مواد پرکننده اشاره نمود. برخورداری از هریک از کاربری های ذکر شده سبب شده تا بهره گیری از سیلیس روز به روز در حال افزایش باشد. این ماده معدنی از موادی است که دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است و همین امر سبب شبب شده تا مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. سیلیس از جمله مواد معدنی محسوب می شود که در کشورهای مختلفی یافت می شود و به همین جهت بسیار در دسترس است.





:: برچسب‌ها: معدن سیلیس , کاربرد سیلیس , فروش سیلیس , خرید سیلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: